Together-Forever



 
HomeالبوابةCalendarGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
Heartless Background
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics

Share | 
 

 اللي مايشتري يتفرج

Go down 
AuthorMessage
muneef13
In Prison
In Prison


Male
عدد المساهمات : 132
نقاط : 231

PostSubject: اللي مايشتري يتفرج   Tue Apr 12, 2011 6:36 pm




قد مجيب عمل لنا كلنا وخاصة البنات مشكلة مع الدكتور الشميري
راح يقول له ان الطلاب مايشتوش يدرسوا واننا احرض الطلاب انهم مايحضروش
الدكتور اجى لي وزعل بس اقنعتوه انحنا ما اتفقناش على انحنا ما نحضرش
ا(اما بالنسبة البنات خاصة) لان الدكتور قال لي اانا والعيال اذا البنات مايشتوش يدرسوا انتم ادرسوا

وانا باشوف موقفكم من مجيب هذه المرة


Last edited by muneef13 on Tue Apr 12, 2011 11:08 pm; edited 3 times in total
Back to top Go down
View user profile
ஜਊŤ ẵฬ ƒễễqਊஜ
خبير
خبير
avatar

Male
عدد المساهمات : 181
نقاط : 215

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Tue Apr 12, 2011 8:02 pm

انا مش قلت لكم من البدايه احذروووووووووووو مجَ‘ـــيب المطاوعَ‘ـــه ياخي والله شغله علينا ان نقول له اررررررررررررحل انت وعلي والله انو يرحل كرحيل علي نسكه منه هذا المطوع تزييف

_________________
Back to top Go down
View user profile
ღL@M!@ღ
خبير
خبير
avatar

Female
عدد المساهمات : 225
نقاط : 259

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Tue Apr 12, 2011 9:44 pm

شكرا يا اخ منيف على هالخبر
ومو غريبه من مجيب اللي سواه
بس اللي سواه هو عيب


وعموما ان شاء الله اذا حكا معانا الدكتور
بنقول له اننا مو متفقين وانه لكل واحد ظروفه
عشان كذا ماجينا


بس عموما مجيب ورانا وجهه الحقيقي
والله يعينكم عليه
المفروض هو يروح ويدرس وماعليه مننا احنا المتضررين


وعيب يفتن علينا سواء كان كذب او لا

!!بعدين مين اللي مع مجيب؟؟
ماظن احد معه وإذاكان حد معه بيكون1%مو اكثر
وانت عارف موقفنا منه من مستوى اول


Back to top Go down
View user profile
muneef13
In Prison
In Prison


Male
عدد المساهمات : 132
نقاط : 231

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Tue Apr 12, 2011 10:27 pm


الافضل انكم انتم تروحوا للدكتور وتكلموة انكم ما اتفقتم على شي
لاننا لما اتكلم الدكتور على البنات قلتو لة ان البنات كانوا يجوا ويشوفوا مافيش حد يرجعوا يروحوا
لانة ملكة و نجلاء وهيفاء و سمية و غيرهم اجوا و روحوا


Last edited by muneef13 on Tue Apr 12, 2011 11:11 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
ღL@M!@ღ
خبير
خبير
avatar

Female
عدد المساهمات : 225
نقاط : 259

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Tue Apr 12, 2011 10:35 pm

انا كان ببالي اروح لعنده بس فكرت انك بتمانع وتقول

انه الاستاذ بيتشكك

عالعموم انت مالك ذنب عشان تتلام


Back to top Go down
View user profile
muneef13
In Prison
In Prison


Male
عدد المساهمات : 132
نقاط : 231

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Tue Apr 12, 2011 11:19 pm


شكرا يا اخت لمياء على موقفك
انا كنت اظن اننا مش ملام لكن لما سمعت الكلام من الدكتور اللي قالة مجيب تفاجئت لكن قد بينتو للدكتور كذب مجيب
واشتي البنات كلهن يروحوا للدكتور يشوفوا ايش قال مجيب عنهم و يكلموة كذب مجيب
Back to top Go down
View user profile
ღL@M!@ღ
خبير
خبير
avatar

Female
عدد المساهمات : 225
نقاط : 259

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Wed Apr 13, 2011 2:35 am

حـــــــــــــــــــــــاضـــــريــــــــن
احـــــنـــــا
علشان مجيب ماينفع يحكي هالكلام علينا Sad


Last edited by ღL@M!@ღ on Wed Apr 13, 2011 2:51 am; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
ஜਊŤ ẵฬ ƒễễqਊஜ
خبير
خبير
avatar

Male
عدد المساهمات : 181
نقاط : 215

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Wed Apr 13, 2011 2:48 am

مطــوع خَ‘ــرآآآآآآآآآآآآآآآآط هههههههههه

_________________
Back to top Go down
View user profile
ஜ‏.•ღ‏‏.♥lubna♥.ღ‏‏•.ஜ‏
خبير
خبير
avatar

Female
عدد المساهمات : 177
نقاط : 222

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Wed Apr 13, 2011 3:15 am

يلا ياشباب نسوي ثوره على الاخ مجيب هههههههه اكيد انت موافق على هذا يا اخ توفيق ههههههههههه
اما باالنسبه للفتنه الى حصلت في الكليه فلا تخاف يا منيف ان شاء الله كله يتصلح
وشكرا" لك الانك عن جد كل يوم تثبت لنا انك اهل انك تكون مندوبنا
Back to top Go down
View user profile
muneef13
In Prison
In Prison


Male
عدد المساهمات : 132
نقاط : 231

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Wed Apr 13, 2011 6:17 am


اخجلتي تواضعي يا لبنى بكلامك وهذا واجبي حتى لو ماكنتوش المندوب لانحنا زملاء دراسة والمفروض نتساعد ونحب الخير للكل
اما بالنسبة للخوف فالخوف ان الدكتور لو يتعندلكم انتم البنات
تنبية
الدكتور ما قالش بلسانة ان مجيب قال ع البنات لانة مارضيش يقول لي من اللي كلمة ع التحريض لكن انا خليتو يقولها بدون قصد
لكن ايش عرفة ان البنات ما حضروش
المهم حاولوا تحضروا الخميس عشان ماتحصلش مشاكل وعلى الطريق امكن نتهزأ احنا او مجيب من الدكتور علي
Back to top Go down
View user profile
ஜ‏.•ღ‏‏.♥lubna♥.ღ‏‏•.ஜ‏
خبير
خبير
avatar

Female
عدد المساهمات : 177
نقاط : 222

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Wed Apr 13, 2011 6:44 am

مش مشكله خلينا نتهزاء المهم نكون
together 4 ever
حتى واحنا نتبهذل
ههههههههههههههههه
Back to top Go down
View user profile
ღL@M!@ღ
خبير
خبير
avatar

Female
عدد المساهمات : 225
نقاط : 259

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Wed Apr 13, 2011 6:55 am


(^_^)

صحيح انا معاكم

معلش احنا بنتبهدل

وان شاء الله الدكتور علي يبهدل عدوينا

وع فكره لولو مابعرف ليه احنا دوماً البنات مظلومات

نتبهدل اكثر من الاولاد (*6

ناووين لنا مدري ليه رغم اننا مساكين (*5
Back to top Go down
View user profile
ஜ‏.•ღ‏‏.♥lubna♥.ღ‏‏•.ஜ‏
خبير
خبير
avatar

Female
عدد المساهمات : 177
نقاط : 222

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Wed Apr 13, 2011 7:14 am

ايه والله مساكين حرااااااااااااااااام احنا
ههههههههههههههههههههههههههههه
Back to top Go down
View user profile
Hassan AL-Halmi
فعال
فعال
avatar

Male
عدد المساهمات : 143
نقاط : 169

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Thu Apr 14, 2011 3:11 am

يا جماعة العالم العربي نسي حاجة أسمها دراسة حتى يتغير النظام وأنتم تعملوا نفسكم مجتهدين
لا تصدقوا أي حد لأنه الجامعات اليمنية كلها موقفه حتى الخاصة
لذا لمن تروحوا للجامعة وتنظروا من الشميري أيش بيقول لكم أكيد بيقول لكم دراسه ما دام في طلاب وفي فصل أدرسوا بس أيش
الفائدة ومعظم الدكاترة غائبين
أما بالنسبة لمجيب المطوع فلا عجب لأننا لم نعرف الخير منه قط فلو كان في مجموعتنا من بداية السنة لتخلصنا منه بس للأسف
SO

The word to the wise is enough
Back to top Go down
View user profile
ஜਊŤ ẵฬ ƒễễqਊஜ
خبير
خبير
avatar

Male
عدد المساهمات : 181
نقاط : 215

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Thu Apr 14, 2011 3:24 am

حيااااااااك الله يا عبده وايز وانف , اقول يا اهبل اسمع احنا بوادي ونت بوادي , لا نقلك في هناك طلاب يدرسو من امثال مجيب طيب , يعني هذا با يكون ضرر علينا الجميع لو كان الكل ما يدرسش صح اما البعض يدرس والبعض لا فهذا بحد ذاته يعتبر غباء مننا اذا ما حضرناش بعدين با ينفعك العالم العربي على قولتك , ههههههههههههه بصراحه حصلتو صاحب مهمل وخلاني اهملتو من اهماله , قلنا قدك بعد العمليه با تعقل زدت خربت, هيا بكر ادرس بلا هدره لا ارجع اصب الغرقه براسك على قولتهم ههههههههههه (^_^) afro

_________________
Back to top Go down
View user profile
Hassan AL-Halmi
فعال
فعال
avatar

Male
عدد المساهمات : 143
نقاط : 169

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Thu Apr 14, 2011 3:50 am

شوف يا توفيق نروح بكرة الجامعة بس نطرح عدال على الجوالات أو الساعات أذا في رح أعطيك حقي و اذا ما فيش تعطيني حقك
تمام؟
أنا عارف أنك رح تروح تصلي أنه يكون في دراسة ....ههههههههه
Back to top Go down
View user profile
ஜਊŤ ẵฬ ƒễễqਊஜ
خبير
خبير
avatar

Male
عدد المساهمات : 181
نقاط : 215

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Thu Apr 14, 2011 3:55 am

وبررررررررررررررد يالعطشااااان برررد , وينك يا مشتري وينك عيييييييييييينك يا حاسد عينك , انا ما بشتري ولا بتفرج انا عليا احرج لان الحلو حسان راكب الموضوع غلط , وبعَ‘ــدين يا حلو انا داري ان معك ساعه جديد عشان كذا تبي تراهن بس با تخسرها انا زعلان عليك ههههههههههههههه اقول اشتحط بس شحطووك بمفرس <_ مفرس با يفهما حسان لحاله هههههه

_________________
Back to top Go down
View user profile
Hassan AL-Halmi
فعال
فعال
avatar

Male
عدد المساهمات : 143
نقاط : 169

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Thu Apr 14, 2011 4:02 am

تصدق ماهيش حقي بس يله نغامر ليش لا ولو خسرت الله يخلي أمي وأبي أقلهم ضاعه ونحصل حبه جديد
وبالنسبه للمفرس فلقد ذكرتني بأيام الشباب وحلاوة البلاد
على قول المثل ... الماء والخضرة بس ما فيش وجه حسن
Back to top Go down
View user profile
Hamdi Al-Ariki
فعال
فعال
avatar

Male
عدد المساهمات : 74
نقاط : 73

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Thu Apr 14, 2011 4:24 am

ياحالمي على العكس نحنا نسمع ان احسن واجمل بنات ببعدان وها لبش البنات غاليات عندكم
اقل وحدة مهرة خمسين الف دولار
Back to top Go down
View user profile
Hassan AL-Halmi
فعال
فعال
avatar

Male
عدد المساهمات : 143
نقاط : 169

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Thu Apr 14, 2011 4:31 am

أصلآ يجين زي الجوال آيفون فيهن كل الخدمات
بس الخيبه فيهن أنه لمن تتزوج ماتشوفش العروس الأ ليلة العرس يعني أنت وحظك , حظ يا نصيب مليم ولا ساعة
ههههههههههههههههههههه
Back to top Go down
View user profile
Hamdi Al-Ariki
فعال
فعال
avatar

Male
عدد المساهمات : 74
نقاط : 73

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Thu Apr 14, 2011 4:37 am


والله مظلومين البعاد نه
يعني انت شكلك معك مليم
Back to top Go down
View user profile
Hassan AL-Halmi
فعال
فعال
avatar

Male
عدد المساهمات : 143
نقاط : 169

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Thu Apr 14, 2011 4:45 am

الله يشيلك يا عريقي بس حقي من الغالي

تشتي ندور لك واحد مليم أبو عود ؟
في أبو 10 - 20-30 - 40 - 50 - ألف دولار بس بانساعدك دامك معروف وطيب

هههههههههههههههههههههه
Back to top Go down
View user profile
Hamdi Al-Ariki
فعال
فعال
avatar

Male
عدد المساهمات : 74
نقاط : 73

PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   Thu Apr 14, 2011 4:51 am


شوفلي حبه بس ابو صوفيرة Cool
ههههههههههههههههههة
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: اللي مايشتري يتفرج   

Back to top Go down
 
اللي مايشتري يتفرج
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Together-Forever :: (`'•.¸English Forums¸.•'´) :: The News Room-
Jump to: